Beste Buffalo,
Naast de vele vlotte verlengingen van het abonnement (waarvoor dank!) verliep de aankoop voor enkelen onder jullie moeizaam. Wij hebben onze ticketprovider (Ticketmaster), en de Pro League die haar aanstelde, gewezen op deze problemen en drongen aan op een correcte analyse van de oorzaken zodat hieruit lessen kunnen getrokken worden voor de toekomst.
Wij wensen ons te excuseren bij de supporters die problemen (en frustraties) hebben ervaren. Intussen zouden alle problemen moeten opgelost zijn en zou u dus in staat moeten zijn uw aankoop af te ronden. Het tijdstip van elke transactie kan achterhaald worden, en staat los van het moment waarop u de uiteindelijke bevestiging van uw aankoop ontving. Indien dit tijdstip dus van belang zou zijn voor het bepalen van de supporters die een wedstrijd kunnen bijwonen, dan dient u zich daarover geen zorgen te maken.
!BELANGRIJK!
Betalingen van meer dan 500 euro kunnen niet met de QR-code worden gedaan, gelieve daarvoor dus een andere betaalmethode te selecteren!
Indien u toch nog problemen zou ervaren, dringen wij erop aan dat u deze meldt op tickets@kaagent.be. Wij beantwoorden elk van deze e-mails zo spoedig mogelijk en hechten belang aan uw feedback.
Wij danken u in elk geval voor uw vertrouwen !