Met een voorlopige 3e plaats in het klassement doen we volop mee in de race naar de Champions' Play-Offs en misschien wel meer. Daarbij is de steun van elke supporter uiteraard cruciaal. Kom jij ons ook aanmoedigen?
Als je nog op zoek bent naar een origineel Kerstcadeau of de tweede seizoenshelft vanop de eerste rij wil volgen, dan is een halfseizoensabonnement onze tip bij uitstek. Je geniet van 10 thuiswedstrijden - inclusief Play-Offs - in het mooiste stadion van België. Kinderen onder de 16 jaar kunnen zelfs al vanaf 40€ (!) de rest van de competitie bijwonen.
10 OM TE ZIEN - WAT HOUDT HET IN?
Het abonnement geldt vanaf de match tegen KV Mechelen (19/01/2024) en omvat de 5 resterende thuiswedstrijden in de competitie, waaronder de topper tegen kampioen Antwerp, én 5 duels in de Champions' of Europe Play-Offs.
Bovendien profiteer je als abonnee van tal van voordelen, inclusief:
- Minstens 7% korting in de KAA Gent-webshop bij elke aankoop.
- Je vaste plek in het stadion voor elke topper, ook in de Play-Offs.
- Voorrang bij de tickets voor Europese matchen en bekerwedstrijden.
- Voorrang op jouw zitje voor volgend seizoen.
- Gratis toegang tot alle matchen van Jong KAA Gent in 1e Nationale.
- Toegang tot livestreams van bepaalde oefenwedstrijden en/of bekerwedstrijden die niet op tv komen.
INFO & PRIJZEN
Koop nu jouw halfseizoensabonnement en moedig onze Buffalo’s aan tot het einde van het seizoen!
BEKIJK DE PRIJZEN
#COBW
-
Je vaste plaats in het stadion bij 15 of 20 thuiswedstrijden in de Jupiler Pro League.
- Je geniet van de voordeligste prijs per wedstrijd. Losse tickets zijn altijd duurder.
- Gratis toegang tot eerste wedstrijd in de Europese voorronde voor ABO PLUS+ (in geval van kwalificatie).
- Gratis toegang tot de Fanmatch in de voorbereiding op het seizoen voor ABO en ABO PLUS+ (datum nog te bepalen).
- Altijd minstens 7% korting in de KAA Gent-webshop bij elke aankoop.
- Gratis toegang tot alle thuiswedstrijden van Jong KAA Gent in 1e Nationale.
- Voorrang en speciale tarieven bij de ticketverkoop voor Europese en bekerwedstrijden.
- Voorrang bij het verlengen van je abonnement voor het seizoen 2025-26.
Je kunt maar 1 abonnement per Buffalo Account aankopen. De nieuwe wetgeving van de Belgische voetbalbond bepaalt dat elk abonnement gelinkt moet worden aan één unieke persoon. De naam op het abonnement moet overeenstemmen met de indentiteitskaart. Controle is mogelijk.
Met je Buffalo Account kun je wel tot 10 gepersonaliseerde abonnementen aankopen voor vrienden en familie. Koop je voor een supporter die al bij ons in het systeem staat? Dan heb je zijn of haar mailadres of klantennummer nodig om het abonnement te verlengen.
Tip: voeg hem/haar toe aan jouw "vrienden & familie" om makkelijk zijn abonnement te verlengen. Zo hoef je tijdens de aankoop niet opzoek te gaan naar klantennummers en mailadressen.
Hoe kan ik mijn account koppelen aan vrienden en familie? – Help Center (kaagent.be)
Je kan als abonnee makkelijk jouw abonnement en dat van anderen online verlengen. Hiervoor volg je alle stappen onderaan beschreven. Tip: Zorg dat iedereen van wie je het abonnement wil verlengen gekoppeld is aan jouw vrienden en familie. Hoe je dit doet kan je hier terugvinden.
1. Inloggen via onze ticketingpagina met jouw Buffalo account.
2. Maak jouw keuze tussen een ABO en ABO PLUS+ door de juiste afbeelding te kiezen. Je kan ook gaan naar 'Jouw account & tickets' > 'Koop beschikbare producten' > 'Abonnementen: ABO Jupiler Pro League - 2024/2025' om jouw abonnement te kiezen.
3. Jouw huidige plaatsen als abonnee verschijnen in een pop-up venster, net zoals die van alle gekoppelde accounts. Je kan deze verlengen door het winkelmandje aan te klikken en op volgende te klikken.
4. Wil je nog een andere plaats toevoegen voor een niet-abonnee? Klik dan op 'koop een ticket met een nieuwe stoel' > 'kies in stadionplan'.
5. Selecteer een vrije stoel in het stadionplan. Met andere woorden, een blauwe stoel met een witte achtergrond. Alle andere stoelen (met een rode achtergrond) zijn gereserveerd voor abonnees tot 15/06 23u59 en voorlopig dus niet beschikbaar. Klik op volgende na het selecteren van een correcte vrije stoel.
6. In het overzicht zie je al jouw geselecteerde stoelen, waarbij ze telkens op naam staan van de effectieve gebruiker. Is dit niet het geval, dan kan je het mailadres of accountnummer invullen en op enter klikken of de knop 'toewijzen' aanklikken. Alle gekoppelde accounts verschijnen in een handig overzicht. Per stoel kan slechts één, unieke gebruiker worden geselecteerd.
7. Wanneer alle geselecteerde plaatsen correct zijn toegewezen (op naam, gepersonaliseerd) kan je het correcte tarief en aflevermethode selecteren. Voor een verzending aan huis met Bpost betaal je een extra kost van €6. Klik op volgende om jouw bestelling te bevestigen.
8. Indien een factuur gewenst, vink het voorziene vakje aan en klik op volgende.
9. Bekijk als voorlaatste stap jouw volledige bestelling en klik op aanvaarden.
10. Je wordt doorverwezen naar de betaalpagina. Indien de transactie is geslaagd ontvang je een bevestigingsmail met alle details van jouw bestelling.
Dan kan je bij de start van de abonnementenverkoop een vrije plaats kiezen in het stadion. Na de voorrangsperiode komen ook alle niet-verlengde plaatsen vrij. Je hoeft dus niet te wachten tot na de voorrangsperiode.
Om een abonnement te kunnen kopen, zowel voor jezelf als voor iemand anders, moet die persoon wel een Buffalo-account hebben. Lees hier hoe en waarom je een account aanmaakt: Hoe maak je een Buffalo Account aan? – Help Center (kaagent.be)
Wanneer je als abonnee abonnementen bezit op bedrijfsnaam zal je deze online kunnen verlengen. Wel veranderen er een paar dingen voor het seizoen 2024-2025. Zo kan je geen abonnement op bedrijfsnaam meer aankopen voor jongeren (-16), maar enkel nog aan volwassenentarief.
Wens je een bepaalde plaats toch te verlengen aan het -16-tarief? Neem dan contact op met tickets@kaagent.be en zorg alvast dat de minderjarige een Buffalo account heeft gecreëerd op onze ticketingpagina.
Sinds dit seizoen moet elk abonnement gepersonaliseerd zijn. Met andere woorden, ook kinderen hebben een uniek account nodig om hun abonnement te kunnen aankopen. Je hebt hiervoor echter geen eigen mailadres nodig.
1. Inloggen via onze ticketingpagina met je Buffalo account als ouder. Nog geen Buffalo account? Klik dan hier.
2. Klik rechtsboven op je naam en ga naar 'Jouw account & tickets'. Onderaan vind je het overzicht 'vrienden en familie', waarbij je de optie 'kind toevoegen' kan selecteren. Na het invullen van alle gegevens heeft je zoon of dochter een eigen profiel op de ticketpagina.
3. Nu het account gecreëerd is kan je overgaan tot de aankoop van je abonnement. Keer terug naar de startpagina en maak je keuze tussen een ABO of ABO PLUS+ door de juiste afbeelding te kiezen.
4. Selecteer een vrije stoel in het stadionplan. Met andere woorden, een blauwe stoel met een witte achtergrond. Alle andere stoelen (met een rode achtergrond) zijn gereserveerd voor abonnees tot 15/06 23u59 en voorlopig dus niet beschikbaar. Klik op volgende na het selecteren van een correcte vrije stoel.
6. In het overzicht zie je je geselecteerde stoelen, waarbij ze telkens op naam moeten staan van de effectieve gebruiker. Klik op de knop 'toewijzen' om je zoon of dochter toe te selecteren, want deze heb je toegevoegd aan je 'vrienden en familie'.
7. Wanneer alle geselecteerde plaatsen correct zijn toegewezen kan je het correcte tarief en aflevermethode selecteren. Kies voor je zoon of dochter zeker het -16-tarief indien van toepassing.
8. Klik op volgende en ga verder naar de betaalpagina om je transactie af te ronden. Je zoon of dochter heeft nu zijn/haar eigen ABO of ABO PLUS+.
Aanvragen om van plaats te wisselen konden ingestuurd worden tot het einde van de voorrangsperiode (10/6, 12u). Het inschrijvingsformulier is nu afgesloten.
Wil je toch nog van plaats veranderen, kom dan langs aan het loket.
Als je ervoor koos om jouw abonnement op te sturen, dan zal je dit in de loop van eind juni, begin juli ontvangen.
Als je liever je abonnement aan het loket afhaalt, dan zal dit mogelijk zijn vanaf woensdag 19/06.
Abonnementen versturen via Bpost kost 6 euro per bestelling
Vrienden en Familie stelt je in staat om verschillende accounts aan elkaar te koppelen zodat je makkelijk meerdere tickets en abonnementen samen kunt afrekenen en zo ook verschillende plaatsten naast elkaar kunt selecteren.
Voorwaarden:
-
1 ticket per e-mailadres/Buffalo Account: Hebben jouw vrienden/familie nog geen account?
-> Lees hier hoe je een Buffalo-account aanmaakt.
-
Zorg voor een volledig ingevuld profiel: Alle gegevens inclusief adres, telefoonnummer en land dienen hiervoor ingevuld te zijn.
-> Vul de gegevens van je Buffalo-account aan
Check. Hoe koppel ik nu mijn account aan vrienden en familie?
Stap 1:
Surf naar de KAA Gent Ticketpagina.
Stap 2:
Rechtsboven klik je op het pijltje naast je naam en vervolgens op ‘jouw account’.
Stap 3:
Scrol naar onder tot de sectie 'Vrienden en familie' opduikt. Vul het e-mailadres van je vriend in op de plaats 'vriend e-mail'. Klik op de blauwe knop.
Stap 4:
-
Gelukt? Nu is het de beurt aan jouw vriend of familielid om in te loggen op de KAA Gent Ticketpagina. Onder 'jouw account' kan je vriend of familielid je vriendschapsverzoek bevestigen.
- Mislukt? Open dit artikel en bekijk waar het misloopt
Stap 5:
Laat deze vriend/familielid éénmalig online inloggen met hun e-mailadres om je aanvraag te accepteren.
KLAAR:
Jullie accounts zijn nu gekoppeld en jullie kunnen voor elkaar aankopen doen. 👏
-> Hoe kan ik een ticket toewijzen aan iemand anders?
Bekijk de instructievideo:
Meer vrienden toevoegen? Herhaal dan dit proces.
Je kunt je accountnummer terugvinden door in te loggen op jouw Buffalo Account.
Klik op je naam > account & tickets > accountnummer (staat rechts van je naam).
Indien je je abonnement niet bijhebt, kun je via de KAA Gent app je abonnement terugvinden met een barcode. Dit kun je gebruiken als toegangsbewijs.
Als je je abonnement hebt verloren of vergeten, kun je ook een duplicaat of vervangticket (€10) aanvragen aan onze loketten. Een nieuw abo kost €15.
Heb je al een abonnement? Dan word je persoonlijk gecontacteerd door onze medewerkers. Niet het geval? Neem dan gerust zelf contact op met fans@kaagent.be.
Heb je nog geen abonnement? Neem dan gerust zelf contact op met fans@kaagent.be.
Dit is enkel mogelijk tijdens de voorrangsperiode. De huidige eigenaar van het abonnement moet ons schriftelijke bevestiging bezorgen dat hij/zij het abo wil doorgeven (via mail of op papier aan het loket).
Zorg er alvast voor dat de overnemer een Buffalo Account heeft aangemaakt via onze ticketingpagina.
Bekijk hier alle prijzen voor het seizoen 2024-2025.