Wegens de opgelegde switch van ticketingprovider loopt één en ander niet naar behoren, met soms technische pannes of vertragingen tot gevolg.
Onze ticketingdienst treft geen schuld in deze problemen. Zij proberen steeds zo professioneel mogelijk te handelen. We wensen ons te excuseren voor de moeilijkheden die u eventueel ondervindt bij de verlenging van uw abonnement of parkingkaart.
De club wil in de volgende abonnementenverkoopsperiode zoveel mogelijk issues die nu opduiken, weg werken. Zoals steeds proberen we daarbij niet overhaast te werk te gaan. We proberen al jaren ook op vlak van ticket- en abonnementenverkoop onze supporters het zo makkelijk mogelijk te maken om online te verlengen en/of te kopen.
Via de online ticketingservice moet het zo op termijn mogelijk zijn om van thuis uit zowel abonnementen, tickets als parkingkaarten aan te kopen en/of te verlengen op een vlotte en veilige manier. Voor de meerderheid van de abonnees geldt dat nu al.
Net omwille van onze grote inspanningen op dat vlak zijn de huidige problemen een domper. Ze veroorzaken een oplopende ergernis bij u, onze supporter, maar betekenen ook voor ons een steeds oplopende werklast. Iedereen die immers niet online kan verlengen, is een extra persoon in de wachtrij aan de loketten.
We begrijpen uw ergernis, maar tegelijkertijd hopen we ook op begrip en vertrouwen. We danken u hiervoor alvast bij voorbaat.