Met het einde van de voorrangsperiode voor de abonnees in zicht, verstuurden wij gisterenavond een mail naar alle abonnees van vorig seizoen die hun abonnement nog niet verlengden en wiens voorrang aanstaande woensdag 26 juni zou aflopen.
Deze mail is helaas ook verkeerdelijk naar een pak abonnees verstuurd die wél al hun abonnement verlengden en die mail dus niet hadden moeten ontvingen. Abonnees die al verlengden en daarvan ook een bevestiging per mail ontvingen of abonnees die hun abonnement bij de dienst ticketing verlengden, hoeven uiteraard niets te vrezen. Hun abonnement is gewoon in orde. Wij gaan nu na hoe dit kon gebeuren.
Wat we alvast kunnen meegeven is dat wij deze mail oorspronkelijk reeds eind vorige week wouden versturen. De club nam toen contact met de firma die het CRM-systeem beheert met de vraag de juiste filter aan te maken voor deze mailing, met name dus alle abonnees van vorig seizoen die dit seizoen nog niet verlengden. Wij kregen toen te horen dat zij problemen hadden met de communicatie tussen hun applicatie en het ticketingsysteem en dat zij op dat moment niet de de juiste gegevens uit het ticketingsysteem ontvingen. Op onze vraag wanneer dit probleem zou verholpen zijn, kregen we te horen dat dit na het weekend opgelost zou zijn. Maandagmorgen namen wij opnieuw contact en kregen bevestiging dat het probleem van de baan was, waarop wij de mail verstuurden.
We willen ons eerst en vooral excuseren voor de verwarring die dit met zich meebracht. Indien u uw abonnement al verlengde en hierover een betaalbevestiging kreeg moet u zich geen zorgen maken. Uw abonnement is betaald en vanaf de galamatch op 17/07 kan u alle matchdagen zonder problemen plaatsnemen in het stadion. De abonnees die nog niet verlengden, hopen wij uiteraard ook terug te zien volgend seizoen.
Nogmaals onze excuses, bedankt aan iedereen die al verlengde en tot binnenkort!