Klachten na KAA Gent - OHL

Klachten na KAA Gent - OHL

KAA Gent heeft er in deze moeilijke covidtijden alles aan gedaan om zo veel mogelijk supporters en business partners in de beste omstandigheden de wedstrijd te laten bijwonen. De club stelt vast dat na de gecorrigeerde ticketverdeling toch nog een aantal supporters ontevreden zijn. Sommigen stappen naar de pers en dreigen met juridische stappen, anderen verwijten ons arrogantie en een gebrek aan organisatie en communicatie wat dan weer in schril contrast staat met de vele felicitaties en tevreden reacties die we mochten ontvangen.

Men vergeet dat onze club heel democratisch te werk ging via een supportersenquête waar 3.400 van de 12.500 abonnees aan meewerkten. De verwerking nam heel wat tijd in beslag en pas nadien kon een uitgekiend plan opgesteld worden. Dat moest nog eerst goedgekeurd worden door de overheid zodat we uiteindelijk pas enkele dagen voor de wedstrijd definitief konden communiceren en uitvoeren.

We proberen de problemen nu op te lossen, vooral voor de supporters die bijvoorbeeld van tribune 1 naar de buitenste vakken verhuisden. Er zal voor hen ook een gepaste compensatie voorzien worden. Hopelijk worden deze inspanningen gewaardeerd. KAA Gent bedankt de supporters voor het begrip in deze ongewone en moeilijke tijden.