Mail met ticket(s) niet ontvangen ondanks dat u online bevestigde?
Dat kan slechts twee dingen betekenen: u kijkt in de verkeerde mailbox of uw mail met tickets zit in uw spamfolder of vak met ongewenste mail. Abonnees met een telenetadres kijken best via hun webmail (lees meer hieronder).
Hoe oplossen?
Wanneer u inlogt bij online ticketing, doorloopt u volgende stappen om te weten te komen naar welk mailadres uw e-tickets werden verstuurd:
- Log-in op uw account
- Onder "Mijn account", klikt u op "Mijn bestellingen"
- Onder "Mijn bestellingen" ziet u uw geldige bestelling voor de wedstrijd.
- Klik op "Bestelgegevens"
- U ziet dan naar welk mailadres uw tickets werden verstuurd.
- Ga naar die mailbox en u zal daar uw tickets vinden. Mogelijks zitten ze ook in de spamfolder of uw vak met "Ongewenste mail".
U heeft een Telenet-mailadres?
Wie een Telenet-mailadres heeft, kan het probleem ook oplossen door via zijn webmail in te loggen. De mail met ticket(s) zit dan meestal in de spamfolder / map met ongewenste mail.