Openingsuren loketten
-
Maandag: gesloten
-
Dinsdag: 11u30 tot 14u
-
Woensdag: 11u30 tot 18u
-
Donderdag: 11u30 tot 14u
-
Vrijdag: 11u30 tot 18u
-
Zaterdag: 10u-13u (bij thuiswedstrijd in het weekend, anders gesloten)
- Zondag & feestdag: gesloten (behalve op wedstrijddag).
UITZONDERING OP MATCHDAG:
-
Thuiswedstrijd tijdens weekend/feestdag: vanaf 2u voor aftrap in ticketbooth D*
- Thuiswedstrijd tijdens de week: van 11u30 tot aanvang wedstrijd.
*Bij risicowedstrijden zijn de loketten mogelijks gesloten op matchdag. Meer info via het overzicht ticketverkoop.
Tickets aankopen
Voor thuiswedstrijden in de reguliere competitie start de verkoop meestal enkele weken voor de wedstrijd (4-5 weken). De onlineverkoop loopt steeds gelijk met de verkoop aan de loketten.
Abonnement vergeten op wedstrijddag?
Een vervangticket kost €5. Deze kunnen afgehaald worden aan ticketbooth C op de wedstrijddag.
Nieuw abonnement aanvragen?
Bij verlies of defect van het abonnement dat te wijten valt aan een eigen fout (zonder politie-attest van diefstal) zal een administratieve kost van €15 worden aangerekend. Je kan hiervoor terecht aan onze loketten op niet-wedstrijddagen.
Contact
Neem zeker een kijkje in ons Helpcenter voor de meest gestelde vragen.
Om te beginnen surf je eerst naar tickets.kaagent.be, selecteer vervolgens de wedstrijd naar keuze.
In het stadionplan kan je nu de gewenste zitjes selecteren, om verder te gaan klik je op "Winkelmandje"
Wanneer je in de transactie terecht komt dien je alle tickets toe te wijzen aan de personen die het ticket gaan gebruiken om het stadion binnen te komen.
Makkelijk een ticket toewijzen aan de juiste persoon doe je zo:
-
Heeft de gebruiker al een Buffalo-account?
Vul dan zijn of haar klantnummer of mailadres in.
Let op, elk klantnummer en het daaraan gekoppelde mailadres kan maar aan één ticket gekoppeld worden.
Wat is het voordeel?
Een Buffalo-account aanmaken is de beste optie wanneer je een abonnement aankoopt en tevens gebruik wil maken van de app. Op die manier kunnen wij jou ook steeds contacteren bij acties, promoties en dergelijke. -> Lees hier hoe je accounts aan elkaar kan koppelen
-
Heeft de gebruiker geen account?
Koop je eenmalig een ticket of koop je voor een kind dat nog geen e-mailadres heeft, wijs dan het ticket als volgt toe aan de eindgebruiker:
-
-
1ste manier
-
-
- Klik op toewijzen.
- Druk vervolgens op het + teken (voeg gebruiker toe te klikken).
-
- Vul de gegevens aan en druk op voltooi.
-
-
2de manier:
-
-
- Voeg de naam in van de persoon in het veld "Buffalo account/ e-mailadres"
-
- Klik op "Voeg nieuwe gebruiker toe"
-
- Vul de gegevens aan en druk op voltooi.
Let op: gebruik niet hetzelfde e-mailadres als dat van mogelijke andere bestaande accounts (bvb: vader geeft hetzelfde e-mailadres op voor zijn account alsook voor dat van zijn kinderen).
Voor kinderen onder de 16 die nog geen e-mail hebben kan je dit open laten.
Sinds het seizoen 2022-2023 moet elk ticket/abonnement op naam staan van de persoon die het ticket/abo zal gebruiken om het stadion binnen te komen.
Wanneer je de foutmelding krijgt dat je al een ticket hebt op jouw naam wil dat wellicht het volgende zeggen;
A) Indien je nog geen tickets hebt gekocht voor die bepaalde wedstrijd maar wel de foutmelding krijg dat je al tickets hebt gekocht wil dat waarschijnlijk zeggen dat je in die bepaalde transactie meerdere tickets probeert te kopen op jouw naam. Je zal maar 1 ticket kunnen kopen op jouw naam en dus de overige tickets moeten toewijzen aan iemand anders. Hoe je dat doet kan je hier terugvinden:
Hoe zet ik een ticket op naam van iemand anders? – Help Center (kaagent.be)
B) Ik heb al een ticket gekocht voor die wedstrijd:
Indien je al een ticket of abonnement hebt (gekocht) op jouw naam/emailadres zal je geen aankoop kunnen doen op jouw naam. Je zal het ticket of abo dus ook moeten toewijzen aan iemand anders.
Hoe zet ik een ticket op naam van iemand anders? – Help Center (kaagent.be)
Tickets voor kinderen aankopen is perfect mogelijk. Er bestaan twee manieren; ofwel voeg je het kind toe aan jouw vrienden en familie voor de aankoop (optie 1), ofwel doe je dat tijdens het aankoopproces zelf (optie 2).
Optie 1: Maak een account aan voor je kind en voeg je kind(eren) toe via vrienden en familie
- Maak een account aan voor je kind(eren) ->Hoe maak ik een Buffalo Account aan?
- Koppel je account met die van je kind(eren). -> Hoe kan ik mijn account koppelen aan vrienden en familie?
Eenmaal je accounts gekoppeld zijn, kun je een ticket voor je kind kopen en aan hem/haar toewijzen. Je kan jouw plaats en de plaats van je kind dan tegelijk kiezen en aankopen. Hierdoor ben je zeker dat je naast elkaar zit. - Let wel: je zal moeten inloggen op de ticketpagina met het account van het kind om het "vrienschapsverzoek" te accepteren.
Optie 2: Voeg een nieuwe gebruiker toe tijdens de aankoop en vul de gegevens aan.
Koop je eenmalig een ticket of koop je voor een kind dat nog geen e-mailadres heeft, wijs dan als volgt het ticket toe aan de eindgebruiker:
- Klik op toewijzen te klikken
- Druk vervolgens op het + teken (voeg gebruiker toe te klikken).
- Vul de gegevens aan en druk op voltooi.
Let op: gebruik niet hetzelfde e-mailadres als dat van mogelijke andere bestaande accounts (bvb: vader geeft zelfde e-mailadres op voor zijn account alsook voor dat van zijn kinderen). Voor kinderen onder de 14 die nog geen e-mail hebben kan je dit open laten.
Ja, dat is mogelijk. Met een Buffalo account kan je tot 4 tickets extra aankopen.
Let wel: elk toegangsbewijs moet vanaf dit seizoen op de naam van de effectieve gebruiker staan.
Optie 1: Je vrienden/familie hebben al een Buffalo account
-> Hoe wijs ik tickets toe aan vrienden en familie
Optie2: Ga naar toewijzen en vul de gegevens aan van de nieuwe gebruiker.
-> Ticket toewijzen aan iemand zonder Buffalo account
Er zijn verschillende redenen waarom dit het geval kan zijn. Bekijk ze hier:
-
Je vriend of familielid heeft nog geen Buffalo-account.
-> Hoe maak ik een Buffalo Account aan? -
Je vriend of familielid heeft nog geen volledige Buffalo-account
-> Vul je gegevens aan -
Je vriend of familielid heeft je verzoek nog niet aanvaard.
-> Hoe aanvaard ik een 'vrienden en familie' verzoek? (Stap 5)
Krijg jij een foutmelding wanneer je tickets wilt kopen voor jezelf, je vriend of familielid?
Het is mogelijk dat je gegevens van je Buffalo-account niet voldoende zijn ingevuld. Kom hier te weten hou je dat doet opdat je account kan gekoppeld worden aan de ticketpagina.
Stap 1
Surf naar https://login.kaagent.be/ login met je Buffalo-account.
Stap 2
Klik op [Wijzig] en vul je persoonsgegevens en contactinformatie. Sla je gegevens op.
Stap 3
Na het opslaan van jouw gegevens klik je op de blauwe button met ‘ticketing’ of surf je terug naar kaag.roboticket.com
Stap 4
Gelukt! Je hebt nu een Buffalo-account waarmee je tickets kunt kopen. Ook kan een vriend of familielid je een koppelverzoek sturen zodat jullie tickets voor elkaar kunnen kopen. Hoe dat werkt lees je in dit artikel.
Krijg jij een foutmelding wanneer je tickets wilt kopen voor jezelf, je vriend of familielid?
- Controleer of je niet meer dan 4 tickets probeert aan te kopen via je account. Elk ticket moet gekoppeld worden aan een specifieke gebruiker.
-> Hoe koop ik tickets voor vrienden en familie?
- Je probeert mogelijk een ticket toe te wijzen aan een gebruiker die al een ticket aan zich gekoppeld heeft. Ofwel in de transactie waarin je bezig bent, ofwel werd er al een ticket voor hem of haar aangekocht.
Via de ticketpagina op onze website:
- Registreren (indien je nog geen account hebt)
- Inloggen
- Selecteer de wedstrijd
- Selecteer de gewenste plaatsen en geef de nodige gegevens in.
Via de loketten:
Openingsuren loketten:
- Maandag - Vrijdag van 12u tot 18u
- Zaterdag: tussen 10u en 13u (Enkel in weekends met thuiswedstrijden, ingang via Fanshop)
-
Zondag: gesloten (behalve op wedstrijddag)
- Wedstrijddag: vanaf 3u voor de match aan ticketbooth D (Geen ticketverkoop bij risicowedstrijden)
- Thuiswedstrijd tijdens de week: van 10u tot 12u45 en 14u tot aanvang wedstrijd